• Anasayfa
  • KAEÜ
  • E-Posta
  • EN
Birime özel logo
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
  • HAKKIMIZDA

    • Genel

      • Misyon (Amaç) - Vizyon - Temel Değerler - Stratejik Plan
      • Örgüt Şeması
      • İletişim Bilgilerimiz
      • Anasayfa
    • Yüksekokul Yönetimi

      • Yüksekokul Müdürü
      • Müdür Yardımcıları
      • Kurullarımız
      • Bölüm Başkanları
      • Yüksekokul Sekreteri
    • Tanıtım

      • Yüksekokulumuzun Tarihçesi
      • Akademik Personel
      • İdari Personel
  • ÖĞRENCİ

    • Genel

      • Akademik Takvim
      • Ders Bilgi Paketi (Bologna)
      • Staj Başvuruları
      • Sınav/Ders Programları
      • Engelsiz Öğrenci Birimi
      • Mezun Bilgi Sistemi
      • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
      • Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
      • Öğrenci Toplulukları
      • Eski Mezunlarımızın Yoksis İşlemleri
    • Mevzuat

      • Ön Lisans ve Lisans Yönetmeliği
      • Lisansüstü Yönetmeliği
      • Öğrenci Disiplin Yönetmeliği
      • Dikey Geçiş Yönetmeliği
      • Yatay Geçiş Yönetmeliği
      • Tüm Mevzuat
    • Hizmetler

      • Yurt ve Barınma
      • Yemekhane
      • Kütüphane
      • Ahi Kart
      • Aile Sağlığı Merkezi
      • Psikolojik Destek Birimi
      • Öğrenci Butiği
      • E-Posta
      • Wi-Fi Erişimi
      • MS Office 365
      • Kampüs Dışı Erişim
      • Autodesk Yazılımları
    • Ulaşım

      • Şehir İçi Ulaşım
      • Şehir Dışı Ulaşım
    • Dış İlişkiler

      • Dış İlişkiler Ofisi
      • Erasmus
    • Eğitim Merkezleri

      • Sürekli Eğitim Merkezi
      • TÖMER
    • Sosyal Tesisler

      • Davulağıl Sosyal Tesisi
      • Halı Saha
      • Cacabey Kampüsü Spor Salonu
      • Bâb-ı Ahi Kafeterya
    • Aday Öğrenci

      • Tanıtım
      • Kırşehir Hakkında
      • Sanal Tur
      • Tercih (YÖKATLAS)
  • AKADEMİK

    • Büro Hizmetleri ve Sekreterlik

      • Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı
      • Çağrı Merkezi Hizmetleri
    • Finans Bankacılık ve Sigortacılık

      • Bankacılık ve Sigortacılık Programı
    • Görsel işitsel Teknikler Medya Yapımcılığı

      • Radyo ve Televizyon Programcılığı
    • Pazarlama ve Reklamcılık

      • Halkla İlişkiler ve Tanıtım
      • Pazarlama Programı
    • Muhasebe ve Vergi Uygulamaları

      • Muhasebe ve Vergi Uygulamaları
    • Otel Lokanta ve İkram Hizmetleri

      • Turizm ve Otel İşletmeciliği Programı
    • Dış Ticaret

      • Dış Ticaret Programı
    • Yönetim Organizasyon

      • İşletme Yönetimi
      • İnsan Kaynakları Yönetimi
  • KALİTE

    • Kurumsal

      • Misyon (Amaç) - Vizyon - Temel Değerler - Stratejik Plan
      • Politikalar
      • Temel Değerler
      • Etik Davranış İlkeleri Rehberi
      • Kurum Kültürü
      • Kalite Politikamız
      • Danışma Kurulu
      • Görev Tanımları
      • Organizasyon Şeması
      • Liderlik Yaklaşımı
    • Koordinatörlükler ve Komisyonlar

      • Birim Kalite Koordinatörlüğü
      • Birim EKGS Koordinatörlüğü
      • Kalite Yönetim Koordinatörlüğü
      • EKGS Koordinatörlüğü
      • Öğrenci Kalite Temsilcileri
      • Birim Sıfır Atık Komisyonu
      • Değer Tasarlama Komisyonu
    • Planlar

      • Stratejik Plan
      • Faaliyet Planı
      • İç Kontrol Standartları Uyum Eylem Planı
    • Raporlar

      • Birim İç Değerlendirme Raporu (KİDR)
      • Birim İç Tetkik Raporu
      • İç Kontrol Standartları Gerçekleşme Raporu
      • Memnuniyet Raporları
    • Süreç Yönetimi

      • Birim Süreçleri
      • Süreç Performans İzleme
      • İş Akış Şemaları
      • Belge Yönetim Sİstemi
    • EFQM Modeli

      • Birim EFQM Modeli Temsilcisi
      • Birim EFQM Modeli Komisyonu
      • EFQM Hazırlık Çalışmaları
    • İş Sağlığı Ve Güvenliği

      • İSG Acil Durum Planı
      • İSG Komisyonu
  • Anasayfa >
  • AKADEMİK >
  • Yönetim Organizasyon

İşletme Yönetimi

  • Hakkında
  • Yönetim
  • Akademik Personel
  • Ders İçerikleri

Hakkında


Amaç

Yönetim ve Organizasyon Bölümü; 1988–1989 eğitim-öğretim döneminde öğrencilerini almaya başlayan Kırşehir Meslek Yüksekokulu' unda İktisadi ve İdari Programlar Bölümü bünyesinde, 1988–1989 döneminde İşletme Programı olarak kurulmuştur. 2009–2010 eğitim öğretim yılı başında Yönetim ve Organizasyon Bölümü Başkanlığı oluşturularak İşletme Programı Yönetim ve Organizasyon Bölümü bünyesine geçmiş ve İşletme Yönetimi Programı adını almıştır.İnsanlara faydalı olabilmek ürün ve hizmet sağlamak amacıyla kurulmuş birçok işletme bulunmaktadır. Bu işletmelerin hedeflediği başarılara ve amaçlara ulaşabilmeleri ve en önemlisi de insanlara yeterince yararlı olabilmeleri için işletme yönetimi oldukça önem taşımaktadır.Sözü edilen programın amacı ise her işletmenin ihtiyacı olan küresel dünyanın getirdiği niteliklere uygun kişileri yetiştirmek ve bu nitelikli insanların bilgi ve becerilerini topluma kazandırmaktır. İşletme yönetimi programı birçok konuyu kapsamaktadır. Sorumluluk üstlenen yönetici yetiştirmekten tutun da iş hayatında kendi iş yerini açıp çalıştırabilecek kadar yetkinliğe sahip kişiler yetiştirmeye kadar bu kapsam genişlemektedir. İşletme yönetiminde en önemli konulardan bir diğeri de yeterli bilgi ve donanıma sahip kişilerin yönettiği işletmeye yeni ve küresel ölçekte bir vizyon kazandırmasıdır.Bunun için de klasik işletme yönetimi tekniklerine teknolojinin de entegre edilmesi önem taşımaktadır. Bu nedenle program sadece yönetimin kişilere öğretilmesini değil, aynı zamanda nasıl kullanılacağının ve neyle kullanıldığında bu tekniklerin fayda sağlayacağının da öğretilmesini amaçlamaktadır.Şu gerçek unutulmamalıdır ki, bir işletmenin ve o işletmeyi yönetenlerin günümüz standartlarına ulaşabilmesi için klasik işletme tekniklerine modern yöntemleri eklemesi şarttır. Ülkemiz dünya ülkeleriyle ancak bu yolla rekabet edebilir ve en önemlisi de dünya standartlarını yakalayabilir.

Vizyon

İşletme Yönetimi Bölümümüzün vizyonu, içinde bulunduğu toplum ve genel olarak insanlığa faydalı fikir ve projeleri üretip uygulayabilen, yeteneği yetkinliğe dönüşmüş donanımlı mezunlar yetiştirebilmek olarak tanımlanabilir. 

Misyon

Misyonumuz ise, işletmecilik ve ekonomi alanında yetkinlik oluşturabilecek bir eğitim sunmak ve bölümün akademik birikimini toplumla paylaşmaktır.

iki yıllık Ön lisans programının içeriği hem iş yaşamının sürekli değişim halindeki yapısı hem de çağdaş kuramsal gelişmeler göz önüne alınarak oluşturulmaktadır. Böylece öğrencilerimizin esnek bir düşünce yapısına sahip olmaları ve küresel rekabet ortamında başarı düzeylerinin yükselmesi hedeflenmektedir. İşletme Yönetimi Bölümü ön lisans programınında  işletmecilik, ekonomi, hukuk, finansal matematik ve program ile ilgili diğer alanlara ilişkin temel bilgilere ek olarak  pazarlama, finans, muhasebe, yönetim, insan kaynakları, üretim yönetimi gibi alanlara ağırlık verilerek, işletme yönetiminin unsurları ortaya konmakta ve öğrencilerimizin seçtikleri dersler aracılığıyla araştırma, çözümleme ve yönetsel becerilerinin geliştirilmesi sağlanmaktadır.

Mezuniyet Koşulları

Mezuniyet için öğrencilerimizin program müfredatında yer alan derslerin tamamını başarı ile tamamlamaları yeterlidir.

İstihdam Olanakları

Bölümümüz mezunları aldıkları eğitim programının çerçevesi gereği, öncelikle bağımsız iş kurabilme yeteneği ve niteliğine kavuşmaktadır. Ayrıca, gerek kamu ve gerekse özel sektör bünyesinde çok geniş bir yelpazede iş bulma olanağına sahiptirler. Kamu ve özel sektör kuruluşlarında istihdam olanaklarına sahiptir.Ayrıca Dikey geçiş sınavıyla, uzmanlık, gümrük müşavirliği, uluslararası ticaret (ithalat/ ihracat) operasyon sorumlusu, bankacılık, sigortacılık, denetmenlik, mali müşavirlik, finansal danışmanlık, pazarlama sorumlusu/müdürü, müşteri ilişkileri sorumlusu, satış temsilcisi, üretim ve planlama sorumlusu, insan kaynakları uzmanı, yöneticilik, yönetim danışmanlığı vb. görevler bölümümüz mezunlarının istihdam edildiği bazı pozisyonlar arasında gösterilebilir.


Yönetim


Dr. Öğr. Üyesi Özlem ŞENLİK  İşletme Yönetimi Pr


 


Akademik Personel


 

Öğr. Gör. Gülcan BAŞAK

İşletme Yönetimi 

 

 3862804719

 

Dr. Öğr. Üyesi Recep KAHVECİOĞLU

İşletme Yönetimi 

 

 3862804717

 

Öğr. Gör. Burhan DEMİRDAŞ

İşletme Yönetimi 

 

 8504410244 /3201

  Dr. Öğr. Üyesi Özlem ŞENLİK İşletme Yönetimi     3862804682 



 
 






 




04 Mayıs 2021 tarihinde yayınlandı.
FaLang translation system by Faboba
  • Dergiler

    • Ahi Evran Tıp Dergisi
    • Eğitim Fakültesi Dergisi
    • Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
    • İİBF Dergisi
    • Sağlık Bilimleri Dergisi
    • Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
    • Ziraat Fakültesi Dergisi
    • Ahi İlahiyat Dergisi
    • Mühendislik Bilimleri Dergisi
    • Gazete Dergi Arşivi
  • Bilgi Sistemleri

    • Öğrenci Bilgi Sistemi
    • Akademik Web Sayfaları
    • Elektronik Belge Yönetim Sistemi
    • Bütünleşik Kalite Yönetim Sistemi
    • Ek Ders Otomasyonu
    • Bologna Bilgi Paketi
  • Birimler

    • Akademik Teşvik
    • BAP Koordinatörlüğü
    • Bilgi Edinme Birimi
    • Eğitimde Kalite Güvence Sistemi Koordinatörlüğü
    • Engelsiz Öğrenci Birimi
    • Erasmus - Dış İlişkiler Ofisi
    • Kalite Yönetim Koordinatörlüğü
    • Kongre ve Kültür Merkezi
    • Ortak Seçmeli Dersler Koordinatörlüğü
    • Pilot Tarım ve Jeotermal Koordinatörlüğü
    • Pilot Sağlık Koordinatörlüğü
    • Pedagojik Formasyon Birimi
    • Sürekli Eğitim Merkezi (AHİSEM)
    • YLSY Burs Programı Koordinatörlüğü
  • İletişim Formları

    • Memnuniyet Bildirim Formu
    • Bilgi İşlem Teknik Destek Formu
    • Yapı İşleri Bakım Onarım Talep Formu
    • Davulağıl Ziyaretçi Formu
  • Diğer

    • UNİKOP
    • Study In Turkey
    • Wi-Fi Kullanım Kılavuzları
    • Proxy Kullanım Kılavuzu
    • Gizlilik Politikası
    • Dokümantasyon
    • KVKK Dokümanları
    • Yemek Listesi
    • Yemek Satış
      • Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İLETİŞİM
Telefon : +90 850 441 02 44 (Dahili 47 46)
Fax : +90 386 280 47 45
E-Posta :
Adres : Bağbaşı Mah. Şehit Necdet Yağız Cad. No: 143 / E Merkez / KIRŞEHİR
Sosyal Medya
© 2025, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
Eski Web Sitemiz
Geliştirme Ekibi